Perinteisille supermarketeille, jotka kilpailevat muun muassa lisääntyien hinnan alennusten ja verkkokaupan puristuksissa, nämä voivat olla vaikeita aikoja. Monien toimijoiden on varmasti vaikeata sopeutua jatkuvasti muuttuvaan tilanteeseen, jossa marginaalit kutistuvat ja toimintamallit muuttuvat. Yhä useammat ovat kuitenkin sopeutuneet uuteen toimintaympäristöön menestyksellisesti muuttamalla fokustaan ja uudistamalla tarjontaansa. Menestyjiä yhdistää entistä voimakkaampi panostus monipuoliseen ruokatuotteiden kysynnän tyydyttämiseen.
Olemme laatineet yhdessä IGD:n* kanssa raportin, jossa tarkastellaan miksi ja miten edellä mainittu muuttaa elintarvikkeiden vähittäiskauppaa, kellä on tarjota markkinoiden parhaat ratkaisut juuri nyt, ja mitä on odotettavissa tulevaisuudessa.
Haluatko lukea raportin kokonaisuudessaan? Täytä yhteystietosi, niin saat koko raportin nähtäväksesi. Raportti on englanninkielinen.