Kuinka vähittäiskauppiaat ja valmistajat kommunikoivat kuluttajan kanssa kiinnittääkseen heidän huomion? Olemme työskennelleet yhdessä IGD*:n kanssa tuottaaksemme raportin kylmä- ja pakastekategorioiden viimeisimmistä trendeistä. Lisäksi olemme tarkastelleet myymälää markkinoinnin näkökulmasta ja esittelemme teille parhaimpia esimerkkejä siitä, kuinka vähittäiskauppiaat ja valmistajat kommunikoivat kuluttajan kanssa kiinnittääkseen heidän huomion.
Tämä raportti on jaettu kahteen osa-alueeseen: ensimmäisessä osassa esitellään maailmanlaajuisia ratkaisuja, jotka kertovat viimeisimmästä ajattelusta kylmä- ja pakastekategorioiden esillepanon ympärillä. Toinen osa keskittyy jälleenmyyjien ja valmistajien viimeisimpiin markkinointi- ja menekinedistämistaktiikoihin.
Haluatko lukea koko raportin? Voit ladata sen allaolevasta linkistä.
* IGD on on tutkimus- ja koulutushyväntekeväisyystaho, joka toimii elintarvike- ja päivittäistavarakaupan ytimessä. IGD: llä on yli 100 vuoden kokemus yhteistyöstä johtavien päivittäistavarakauppojen valmistajien ja jälleenmyyjien kanssa Aasiassa, Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa toimivista toimistoista. Lue lisää IGD:stä.