Innostava ja elämyksellinen

Shopping_experience_Viessmann

IGD:n tuoreen raportin mukaan 92 % maailman elintarvikkeiden ja kulutustavaroiden myynnistä tapahtuu fyysisten vähittäismyyntikanavien kautta vuoteen 2030 asti. Samojen myymälöiden on kuitenkin pysyttävä merkityksellisinä ja pystyttävä vastaamaan globaaleihin haasteisiin ja kuluttajien kasvaviin odotuksiin seuraavan vuosikymmenen aikana. Keskittymällä innostaviin ja elämyksellisiin innovaatioihin ja ajattelutapaan elintarvikkeiden vähittäiskauppa voi tarjota kuluttajille enemmän kannustimia käydä kaupassa ja pysyä uskollisena asiakkaana.

Viessmann esittelee EuroShopissa innostavia ja elämyksellisiä ratkaisuja kuten:

  • Mahdollisuuksia rakentaa uusia ja parempia kausitapahtumia myymälöissä
  • Ostajien ilahduttaminen uusilla myynninedistämisalueilla
  • Ruokapalvelujen ja kalusteiden yhdistäminen tuotemerkkinäkyvyyden lisäämiseksi
  • Harmonisten ja tyylikkäiden tuotteiden esillepanojen suunnittelu nykyaikaisemmilla tavoilla

Me olemme Viessmann Refrigeration Solutions. Koska välitämme.

Toivomme näkevämme sinut helmikuussa Düsseldorfissa!